Dies14, 21 i 28 d'octubre, a les 19,00 hores
La narració en la mitologia, literatura, filosofia i els videojocs. Tres trobades on line
Considerem necessària una incursió en les noves tecnologies narratives, en l'entorn digital i la seva conseqüència: la interacció entre lector-usuari i narrativa susceptible d'intervenció externa al creador. Com afecta la intervenció activa per part del lector-usuari en el desenvolupament narratiu? Anàlisi literària de les estructures del videojoc i de les propostes filosòfiques morals en els plantejaments argumentals. El disseny dels videojocs beu de fonts literàries tradicionals i mitològiques. Explorar el relat –la història- i com es conta –la narració-.
Farem una anàlisi de les tecnologies narratives digitals, diferències i nexes entre la narrativa tradicional i els videojocs. Referents i estructures comunes en els relats mitològics, literaris i filosòfics. Com influeix la tecnologia digital en el relat?
Participen: Raimon Arola, Concha Fernández i PereMontaner, filòsofs
David Ferragut i Alfonso Garcia, guionistes i estudiosos de videojocs
Coordinació i moderació de Marga Iriarte